Sunday, June 15, 2008

Hur mår du?

jag är hemma hos mor. Jag har fortfarande inte lyckats nästlat mig in i tvättstugemaffian hos mig så jag fortsätter snylta. Det faktum att jag lagar matlådor till mor samtidigt borde lätta fallet. Ensam är jag också, skalat av mig alla kläder in i tvättmaskinen. Går runt i mors nattlinne och får en skrämselhicka varje gång jag passerar spegeln. Hemma hos mig fortsätter dansgolven att regera. DEt är onödigt tomt. Valmöjligheterna är egentligen oändliga, det är som fantasin som sätter gränser. Igår låg jag i badkaret i flera timmar och funderade. MEd tanke på din ålder, är du nöjd med var du är? Vad är det förra gamla dörrar som står och slår? Känns de omöjliga att stänga, vill du stänga dem? Om de inte var så omöjliga att stänga hur skulle du då gå tillväga?

No comments: