Sunday, June 1, 2008

Regler i kommunikationstillfällen.

Krogen är minst sagt ett udda fenomen. Särskilt i ett berusat tillstånd. Är din omgivning i samma stadie så är det fortfarande udda. Jag kommer nog aldrig förstå det där. Lika bra det.

Min fina lilla väska sopade kroggolvet bokstavligt, flera gånger. Till slut hängde min kollega väskan runt sin hals. Borde därför vara han som är skyldig till att min mobil saknar batteriluckan. Mycket har jag hört man kan förlora, men varför bara luckan? Hur gick det till när den låg i väskan bra nog nästan hela kvällen?

Idag fortsätter jag packa. JAg börjar bli trött på allt damm som rasar fram så jag går i två omgångar runt lägenheten, först med lådor/plastpåsar/snören, sedan med dammsugaren och trasa. Förbundet får extrajobbet gjort på samma gång.

1 comment:

Anonymous said...

Fint arbete du lägger ner under flyttpackandet! Vore det inte bättre att bara äppna fönstret så det blir korsdrag?? ;-)