Friday, November 13, 2009

det är viktigt att ta in flera åsikter.

"nej nej nej, du ser ut som en pojke i de där skorna!"
citat mor. Undrar vilken sorts pojke hon såg mig som - en sån i röd brottardräkt och bettskena? ....Undrar om bettskena är något att satsa på när det blåser så förbaskat kallt i denna stad?


"de är ju hur coola som helst!! Du måste köpa dom!"
citat kompisen. Hon sa nåt om att jag skulle förfrysa också..


Jag har även fått låna en helt fantastisk poncho av min ledsagare här i livet. Ett stort skärp och jag funderar på att använda den som haremsbyxor. Är det fortfarande inne? storstickade gråa haremsbyxor som slutar i ett par brottarkängor. Nu har ju skorna ingen som helst vintersula så jag undrar hur pass cool är man egentligen när man kryper fram i brottarkängor och bettskena? Kommer jag mest se ut som någon på väg hem från krogen?

No comments: