Wednesday, November 18, 2009

några tips

här så får ni lite tips.

en efterrättsblogg
en möjlighet att rädda din pralin i aladdinasken, varför ta bort någon överhuvudtaget tänker jag?
Paperbacklover har samlat en länklista till vårbokskatalogerna som finns tillgängliga på nätet. För den som inte vill vänta till december när storkatalogen kommer.


slutligen, lider ni av samma problem som jag när det gäller en exploderande blogglista att gå genom varje dag. Min lista är över 50 and still counting..mitt tips är att (om du har mozilla) sök reda på appen update scanner och förenkla ditt liv. Låt datorn göra skitgörat åt dig och du får sedan en bra lista med bara uppdaterade bloggar att läsa genom. Smart va?

1 comment:

Miss Upsey Daisy said...

Jag går också igenom en miljon bloggar om dagen.. De där uppdateringarna är bra .. fast jag har inte det än.