Thursday, November 19, 2009

vad jag har tänkt på idag.


1. studenterna är mycket yngre nuförtiden.
2. jag är omgiven av endast studenter när jag skriver på universitetsbiblioteket.
3. om jag tycker någon är söt, blir det barnrov då?
4. novemberrusket är förlösande för mitt skrivande. Hur ska det bli när snön kommer?
5. var solen någonsin uppe idag?
6. det enda jag ser på tv just nu är karlar i trikåer, seinfeld, och 2 ½ men. Är det risk för att min bild av det motsatta könet blir till det mer realistiska eller tvärtom?
7. min uppsats har varit ett ok i snart 4 år. Fortsätter jag några år till så kanske jag kan få forskningspengar retroaktivt?
8. jag orkar inte läsa boken de apatiska av Gellert Tamas. Den är fruktansvärt stor och varje ord gör ont.
9. kan man bli dragdrottning om man är tjej? Jag vill skaffa mig en hobby.
10. vad ska man blogga om egentligen?

No comments: