Tuesday, February 1, 2011

Fast det är nog sjukt jobbigt det också.

Brukar berömma mig själv för att vara väldigt duktig på att göra flera saker samtidigt.*

Men efter träningen så kan man lätt vara lite för trött och ofokuserad för att veta vad tungan säger. Pratade med en människa på väg ut från ett väldigt jobbigt pass ikväll. Berättade att jag var väldigt nervös inför imorgon för jag har bokat ett pass vodoo. Och jag har inte gjort det så många gånger så jag är väldigt rädd att jag kommer göra fel. Och vad jag minns så var det sjukt jobbigt.


Det var först när jag kom hem som jag insåg att det var bara i mitt huvud som jag hade sagt yoga. Undrar om människan gick hem för att kolla träningsschemat? Och undrar om hon någonsin kommer stå bredvid mig på steppasset igen?






*kära vänner, låt mig leva i min livslögn.

No comments: