Sunday, April 5, 2009

säg hej till publiken

jag for ju till stockholm i fredags och tog in på hotellrival på söder, hur coolt som helst. Jag såg en bra show på kvällen, drack vin i hotellbaren (fullt med söderkisar - 08or i all sin prakt helt enkelt) och kröp nöjd ner i alldeles tokhärliga sänglakan. Vaknade till strålande solmorgon och en frukostbuffe to die for, åt deras fruktsallad till allt - surdegsbröd, kaffe, äggröra, gröt, croissanter, ägg, fil, och glodde på allt folk. Tyckte nog de var fancy och väldigt sminkade, men jag var ju ändå i stockholm så jag var inte förvånad. Kanske lite över den höga musiken kanske. Det var först efter att ha ångat igen hela badrummet med en härlig dusch och sen checkat ut som jag såg plakaten om att de spelade in en musikvideo där på hotellet under hela dagen, så nu vette tusan...ser ni någon musikvideo med någon sömndrucken lite halvt bakis aidalookalike....det kan vara jag, i värsta fall..Kolla vad hon äter, är det fruktsallad och äggröra är det nog jag...

No comments: