Sunday, April 15, 2007

Hångla MERA!

En rent crappy week is over, time for a new one.

Har länsat bibblans Dok-avdelning, är inte stolt över det, som tur är ligger den lite gömd så jag fick stå där själv och botanisera. Hittade en bok som hette hångla mera. Hittade ingen första del i en serie så uppenbarligen utgår författaren ifrån att man till vardags redan hånglar. Blev så intresserad av författarens världsbild att boken följde med hem.

En viss förklaring till mitt killermood infann sig. Det hela har varit en ren PMSvecka. Det är kanske inte hela förklaringen men ändå förklaringen till varför jag vill slå nåt hårt i huvudet på folk - dagligen. Kanske min väna sida återfinns en dag. Frågan är om man då vill ha tillbaks den?

Har idag suttit på balkongen i 25 graders värme och ätit chokladmunkar. Lyssnat på alla mollskivor i min samling. Den tillhörande träsmaken är ett bonus. Ska snart laga Kyckling a la Anthony Bourdain. Har redan smakat på diverse franska svordomar att kasta mig med. Är ju inget geni på detta språk så det blev mest smarta versioner av MERDE!!

No comments: