Monday, June 4, 2007

well, well

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Åh, nej. nej, nej. Skulle hoppa i närmsta buskage om jag mötte honom.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det tror jag snarare blev förväxlade med något surt. Och ettrigt.
4. Vad åt du senast?
Lax, potatis, spenat, remolaudsås.
5. Har du fått någon komplimang idag?
Nja. Jag gav mig en egen. JAg blev nöjd med att jag klarade av en sak.
6. Har du varit med i en rättegång?
nej.
7. Är du polare med grannarna?
Vi hälsar och vi slåss inte i tvättstugan - vad mer kan man begära?
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige....för hur lång tid? Månader? Italien.
10. Senaste piercingen?
Tungan. Tappade staven i tekoppen. Både Piercingen och teet förstört.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Minns verkligen inte. Mormorbesök, i våras.
12. Gay?
Nej. Har intygats att det verkar inte enklare.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja, men det hade nog lite med ågren att göra också.
14. Har du äggat någon?
Va?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Va???
17. Har du varit på stranden?
Idag? Nej. suttit i varm bunker? Ja.
18. Har du haft en stalker?
nej
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
nja, inte alla.
20. Hur bra är din syn?
Inte värst
21. Har du varit på ett party?
inte läge att ljuga men det händer då mer sällan.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
gillar inte ens att bada med andra människor.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Förstår dig. Han är bäst.
24. Har du varit utomlands?
Inte idag. Men i tanken.
25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Pappas.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
besvikna, skulle jag gissa.
28. Var är dina syskon just nu?
Norge, badkar, balkong, på smällen.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
*rodnar* ojoj.
30. Vem ringde dig senast?
Utländsk försäljare.
31. Vilken tid gick du upp imorse?
04.50
32. Vad ska du göra i helgen?
Jag vet inte, vad tror du tarmet?
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Följande reserverat media har inkommit till biblioteket...
34. När var du riktigt sjuk senast?
Hjärnsmällen
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
elvis i fredags. Long story, not even worth the time...
36. Vad finns i din bakficka?
Knapp
37. Har du färglinser?
Nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Vände och vred mig under för varmt täcke.
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Stiger upp, trycker av klockan, lägger mig ner, somnar om, vaknar halvtimme senare i vild panik.
40. Vad ska du göra efter det här?
Betala telefonräkning.

You're on - luddet och blygern

No comments: