Wednesday, June 27, 2007

I'm Baaaack....eller Here's Johnny!

Jag har överlevt och tror mig kunna påstå att det mentala tillståndet är detsamma. Nu har mor tuta flytt fält och jag har två illbattingar att låsa in i garderoben. Och 4 dagar kvar av semestern. Helst skulle jag vilja tvinga dem till att åka till sin far men det kansek de gör lagom till jag går tillbaka till jobbet. Säg den lycka. Så den stora frågan var...vad har hänt i bloggosfären? Försökte uppdatera mig genom min länklista och ibland är inte lyckan lika stor över att ha så produktiva förebilder..;)

Om Paris kan jag säga....I love it! Jag funderar på att flytta dit...om jag kunde komma på vad sjutton jag ska kunna göra där som rättfärdigar min existens i denna stad. Jag skulle nog också behöva fräscha upp franskan. Nog för jag förstod en gnutta men man kan aldrig se de kulinariska miraklerna genom att plocka smulorna från golvet. Free to quote me.

Tyvärr kan jag inte påstå att jag har upplevt det kulinariska Paris, men det kanske var en något för hög förhoppning från min sida när man åker i sällskap där byte av frukostosten från hushållsost till prästost kan anta traumatiska förhållanden. Däremot har jag fått uppleva de flesta stora turistattraktioner i Paris, minus disneyland, och det lämnar plats för matupplevelser vid nästa resa. Och då minus eventuella hormonstinna varelser.

1 comment:

Anonymous said...

Välkommen hem!!