Saturday, June 19, 2010

oj vad fina de är, de där som gifter sig idag! Bara de inte börjar gråta för då måste jag sympatigråta.


Dagens inköp är Död tills mörkret faller av Charlaine Harris, den med det coola omslaget som månpocket har satt ihop. Jag hoppas verkligen att översättningen är bra, för det nya pocketpriset är visst hela 80 kr. Hutlöst.

En bild hade varit på plats men efter att ha lyckats skicka tillbaka mobilen till skapelseåret och grundinställningarna börjar jag gråta av bara åsynen så vi skippar det här med mobilblogg tror jag.

2 comments:

Bokomaten.. said...

(shhhhh... jag kunde inte hjälpa det... lipade som en liten gris. Gör jag ju alltid på bröllop oavsett om jag känner paret i fråga eller inte)

Aidaho said...

vad skönt att höra att jag inte var ensam, men det är ju en hemlighet mellan oss ;)