Wednesday, September 8, 2010

nog för att saker ska strula men jag hatar när andra börjar lägga sig i. särskilt då andra är en omskrivning för högt uppsatta människor med möjlighet att bestämma utan att jag kan göra ett skit åt det.

Detsomvar hjärtat och jag har ju minst sagt varit till 110 procent strul, härligt, botten, stormande och fullständigt fantastiskt samtidigt. Ikväll ringde han och var väldigt låg. Efter ett möte med de högre makterna så är det bestämt att han ska få nya uppgifter. Det är lösningen tills vi ser om läget blir mer stabilt eller dalar än mer. I så fall kommer han få gå.

De nya uppgifterna inkluderar inte mig på något sätt. Om han får gå än mindre.

Jag ville inte ha hjälp att lösa min situation. inte efter bara några månader. Kunde vi inte få hålla på så här ett tag till i alla fall?

No comments: