Thursday, March 5, 2009

heaven is a place on earth.

nej jag är inte frisk än. Dum som jag är jobbar jag ändå. Ramlar ur sängen med sängkläderna som klätterväxter kring kroppen, knappt att de ramlar av innan duschens vatten, släpar mig på jobbet och glor på datorn och kaffeautomaten. Och knaprar värktabletter. Och ser fram mot helgen...ej långt bort nu.

Mycket bästa just nu: SRs sändningsarkiv. Radion är väl ungefär en av de bästa uppfinningar. Nu intensivlyssnar jag på P3dokumentär. Och spanarna. Och på minuten. Och...Ändå måste programmen portioneras. Ser framför mig helgen när jag ska ligga nerbäddad och bara lyssna på radio.

Läser fortfarande oscar wao, chuck klosterman och arne anka. I boksidorna reflekteras vårens första solljus..eller snarare mina feberglansiga ögon..

No comments: