Saturday, January 15, 2011

mina vänner



Aenigma eller Kajsa är väldigt fantastiskt sprakande. här har vi en modetok med fötter både i Jämtland och Stockholm. Jag har inte riktigt kommit underfund med om hon möjligtvis är dotter till en av mina gamla kollegor men vad spelar det för roll? Själv brukar jag hamna här när jag vill se sprakande färger, en tjej som går sina egna vägar och som är väldigt cool!

Det jag fastnade för hos Kajsa är förmågan att rota i garderober och finna det lilla extra. Något som har varit en avundsvärd egenskap för sådana som jag, uppvuxen way out till höger om möjligheten att springa i affärer och införskaffa det senaste. Som ett litet extra plus har Kajsa även gjort ett flertal inhopp i lokaltidningen hemma (vi delar hemtrakter), som frilansande journalist.

I vår kommer Kajsa även synas i tv, när hon är med i någon slags satsning på femman. Nog kommer det bli lite spännande att se ens bloggerska live.

No comments: