Tuesday, November 13, 2007

men den ska du inte få.

Har nu gått förbi fönstret flera gånger om och glott snett på stjärnan. Förnuftigt nog så har mor inte satt i kontakten än, eller så är det synd eftersom jag är i behov av att få vildsint slita kontakter ur väggen. Provade på platttången men det var inte samma sak. Jag har i alla fall gömt glöggen under sängen. Där viker jag mig inte.

Är nu grymt nervös och har intervjuat mig själv medans jag slitit ut alla kläder från garderoben, min planerade inköpsrunda för ett nytt, självsäkert jag misslyckades. Dessutom tyckte luddet att det var bäst att vara mig själv. Är inte längre lika säker på det luddet. DEt är friluftsmänniskor vi har att göra med här, jag är ganska säker på att larmet kommer gå så fort jag försöker öppna entredörren. Intervjun av mig själv, bah. Jag skulle då inte anställa ett sånt mjäk.

No comments: