Saturday, November 10, 2007

Vad sysslar du med?

jag har varit på världens konstigaste dop. Jag trodde jag var lite öppensinnad vad gällde innanför de 4 kyrkliga väggarna. Var fel. Idag kände jag verkligne hur hela mitt inre bara skrek FEL, FEL, FEL. Jag var där för att välkomna ett barn. Och vad som hände. Well, I will tell you about it. soon. När jag har smält dagen.

Annars for jag igår från 2-3 dm snö och jag halkade ner till tågstationen iförd broddar. Idag har jag gått med sommarskor på barmark, men det blåste om mina stackars ben. Jag var iförd dessa nymodigheter kallad overknee-strumpor. De har fått utstå ett antal svordomar och är härifrån förbannade för all framtid. Jag hade verkligen ett mycket bra hot på lager för dem när de började kava nerför benen under ceremonin.

Annars ligger min stackars svägerska i sorkfeber ? ensam kvar hemma. Min bror går snart upp i limningen, vi har försökt övertala sj att sätta in ett extra tåg - gissa hur det gick - vi har försökt övertala hertz att hyra ut en bil till struntsumma - gissa hur det gick - nu sitter vi här och hoppas att klockan ska gå fort..Och att svägerskan ska klara sig ensam...

No comments: