Tuesday, November 27, 2007

det är inte jag som bestämmer.skfdvjäiffvnmkv-sölc,s.

Så sitter jag där i soffan och försöker knåpa vidare på min uppsats när plötsligt en katt sakta men säkert smyger sig emellan för att slutligen ligga tvärsöver hela skrivbordet, plus mig. Har nu suttit en stund för att försöka reparera allt som trycktes in under denna stund. Demonstrativt behov av kärlek och prioritering med andra ord. Och kanske en viss maktdemonstration är på sin plats efter invaderingen för några timmar sedan. Eller så är datorn härligt varm att sova på. Nu ligger han lite halvt missnöjd med klorna ingrävda i min sida.

Tvn är igång och när jag plötsligt tittar upp är världens sexigaste engelsman på tvn. Han är 48 år gammal och spelar en haltande surgubbe till doktor. Han är sexigare än George Clooney på cityakuten, dr dreamy och dr steamy från greys anatomy. Tillsammans. Det måste vara nåt fel på mig. Eller är det bara så att jag är så tråkigt hetero att jag måste falla för gamla surgubbar med alkoholproblem? Måste det gå igen även i heterofantasier?

Sur men sexy.

4 comments:

Anonymous said...

Jo, enligt vår vän Luddet så verkar det vara så, som du frågar... ;-)

Stackars oss!!

Anonymous said...

Suck...ja, vad är det jag ser..framförallt är det ett mönster jag ser. En äldre man, mörkt hår, lite skäggstubb och markerad haka...suckiduling...egentligen har jag bara en sak att undra över. Varför skägg? Och detta gäller både Blyger och Aidaho. Varför, varför, varför?? Det är ju vasst ju. Både när man pussas o..ja, resten kan ni ju räkna ut själva ;)

Anonymous said...

Nä, det är inte vasst, inte om det är lite längre än tredagars... Det är mjukt, klappvänligt, vackert...

Anonymous said...

Hmm...får ta o funderar lite på det där. Köper det inte riktigt än..har VISSA erfarenheter av att gå på er sida av gatan och då var det inte mjukt iaf... ;)