Tuesday, April 8, 2008

Åsså var det usse och tusse, och tre stora dvärgar.

Vid min återgång till arbetet så fick jag ett nytt omklädningsrum, med fler skåp och eh, blandad könsfördelning. Det har varit intressant på mer än ett sätt.
jag har börjat notera två killar som brukar ramla in samtidigt som jag, notera som i glo storögt runt skåphörnet. För, för första gången i mitt liv har jag mött riktiga datanördar som är inne i WoWträsket. De är helt inne i sitt snack och det är helt ofattbart för en utomstående. Vilket gör det både skrattretande och spännande. För gu' vilka ord de använder sig av. Och man vet inte om det är bra eller dåligt att bli jagad av stronder...eller vad det nu var? Jag måste alltid glo runt skåphörnet för att kolla in ansiktsuttrycken hos de här tokarna, det kan ju ge hintar om vad man ska tro.
Förresten, så har min kropp ställt in sig på sparlåga, vi missade totalt marsruschen. Idag stod jag öga mot öga med en skäggmuskig karl som var inte bara snygg, han var hoppahuleiäggstockarna-snygg. Jag blev alldeles vimmelkantig.

Det enda fetnegativa i mitt liv är vårt förbund här hemma is going in wrong direction. Vi vet faktiskt snart inte vad vi ska göra. Finns det någon tonårsjour någonstans?

3 comments:

Anonymous said...

OJojoj... Hopplajuleiäggstockarnasnygg... Me herkule! Vad göra? På´t bara! Låt honom inte komma undan!

Anonymous said...

har du hämtat dig?

Aidaho said...

HAN ÄR UPPTAGEN!!!!!!!!!!!!!!