Wednesday, December 16, 2009

Igår var jag och min vän husmor på ett julbord för ett 60tal ungdomar. Idag vill min kropp endast inta horisontellt läge och klagar högljutt om jag ens måste släpa mig till köket och fylla på tekoppen. Jag har sovit på min mobil och vaknade med ett antal missade samtal och ett fint knappmönster på ena kinden.

Dagens lärdom: Jag ska hädanefter alltid tacka kökspersonal för god mat/gott fika/bra jobb. För fy sjutton vad de sliter!



Bokomat, här kommer några spellistor i repris, hoppas det var någon av dessa du sökte.

Barn på nytt - svängiga Astrid
Norah Jones nya skiva
Låtar som är rena heartstopper
Aidahos jullista

1 comment:

Bokomaten.. said...

Hurra! Jajamensan, visst var det de... Aidahoppsk julstämning i stugan blev det här hemma nu.:-) Bamsekram och min julklapp till dig idag blir en burk resorb!