Thursday, December 17, 2009

nu är det dags! Nu åker kokböckerna fram igen. Av någon anledning har jag latat till mig och fokus har legat på skriva. Jag är inte klar, men jag börjar ändå se en viss ände på det hela. Det betyder även att jag måste få grepp om andra saker. En bra anledning att börja äta ordentligt rätt igen är att jag är orkeslös och inte ett klädesplagg känns bra. Men även att i en överenskommelse med läkare så ska vi prova vissa kombinationer. En bra hälsa är alltid en bra grund.

Men i dessa nyårstider tänkte jag försöka göra det i kombination med bloggen. Så vi ska lägga till med några återkommande teman.

Min fundering är då:

Vad ska man satsa på
-GI
-LCHF
-Viktväktarna?

vad tror ni?

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Viktväktarna tror jag. Men har ingen erfarenhet av de andra...

Bokomaten said...

Har du inte försökt dig på GI tidigare? Har ett svagt minne avdetta...