Friday, December 11, 2009

Lejonkungenvarning



ok, jag fastnade i youtube. Igen. Men efter att ha läst om Christian the lion hos Calliope så fanns inget alternativ.

DE här två männen köper alltså en lejonunge på Harrods (när jag var där fastnade jag på julkuleavdelningen, inte alls lika coolt men så var vi på skolresa - ett lejon skulle inte få plats i väskan). Efter ett tag har lejonet vuxit ur lägenheten. Vem kunde tro att det skulle ske? Hedersvärt släppte de inte ut den stora bjässen i skogen utan såg till att han blev skeppad till Afrika. Lejonet lyckades komma in i en stam och blev "vild". Efter nåt år så vill de återse "lille" christian. Men de avråds för att christian skulle ändå inte känna igen dom.

Alla som har sett youtubeklassikern christian the lion the reunion vet vad som hände.
Vet du inte så måste du kolla. Man blir som alldeles varm i hjärtat!

2 comments:

Bokomaten.. said...

JA!! Oh, gud, jag som är en känslig själ lipade första gången jag såg det klippet. Och andra..

Aidaho said...

jag med!! Men det skulle vi väl aldrig erkänna ;)