Wednesday, March 10, 2010


"Nu kommer uppföljaren och andra delen av Leila Lindholms omåttligt populära bakbibel "A piece of cake". Andra boken "One more slice" tar vid där "A piece of cake" slutar. Nu gör Leila en djupdykning i hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept i kapitel som pannkakor & våfflor, say cheesecake, brownies & blondies, boulangerie och american pie. Precis som i förra boken är det genomgående grundrecept som enkelt förvandlas till många olika smakvarianter."

är jag ensam om att få små lyckorus av en sån här nyhet? Finns att förboka på nätbokhandeln. Och för min del är det redan fixat.

2 comments:

Bokomaten said...

Jag får små lyckorus av dåligt samvete:) och min våg (ok, om jag hade haft en) skriker av smärta och skräck!:-)

Aidaho said...

ja, månne vågen bäva. :D Att boken är fotad i italien...säger ju en hel del om hur lättköpt vi junkies är. ;)