Monday, February 5, 2007

Upplysning för Bövelen!

När jag idag lämnade jobbet efter 12 timmar var jag verkligen osäker på om jag skulle orka åka dit imorgon. Imorgon när det verkligen är tisdag. Det värsta är att min osäkerhetsradar går för högtryck när jag blir osäker, jag tar allt personligt och letar tecken på att folk inte tycker om mig.I slutänden är det nog mig själv det sitter i. Jag hatar att vara så dum så jag inte fattar. Jag intalar mig att nu måste jag fatta, vilket inte brukar hjälpa. När jag blir stressad och inte har koll på läget blir jag ganska lätt stingslig, särskilt om jag inte vet eller omfånget av stressframkallande moment/objekt. Idag skulle jag visst ha gjort klart ett projekt där jag hade huvudansvar, räkna då in dessa faktorer...

ny på avdelning
ny chef som jag gillar och inte vill göra besviken....
projekt som jag varit dåligt insatt i uppgift...både mitt och andras fel
uppgiftslämnare som inte förstått innebörden av knappen respond i outlook
uppgiftslämnare som inte förstått innebörden av mail märkta high importance
uppdragsgivare som inte förstår att lämna mig ifred!!!!
praktiserade mest en fågelholk i vinddrag när chefen pratade med mig...

Om det är så att jag försov mig hela måndagen och tog fel på dag och det egentligen är tisdag idag...Då ska man upplysa mig om sådant, för bövelen, det är inte snällt att låta mig gå oförberedd till jobbet!!!!!!!!

No comments: