Sunday, February 25, 2007

Hemligt, hemligt

Alla i förbundet har legat däckade i förkylning, utom jag. Vaknade igår av att jag befann mig i ett töcken, jag kände mig som en alldeles för blöt handduk som behövde vridas ur. Jag besökte centrum för att ta kort och betälla ett nytt idkort. Det kändes mindre kul att behöva beställa ett nytt eftersom jag hade lovat mig själv att när det gick ut skulle jag ha ett körkort. Så var ju inte fallet nu då. Om jag nu inte får det körkort som jag budat på hos en arbetskamrat.Hon får ändå inte använda det. I och för sig får inte jag heller det.

Jag tog även en stund för mig själv på fiket tolvan och hällde i mig lite chaite. Men hela tiden kände jag mig nere för räkning. Så när jag kom hem somnade jag i soffan i feberyrsel.
I tv-väg har det slunkit ner både melodiefestival, love actually, men in trees och gilmore girls. Har äntligen packat ner alla köksgrejor från umeå stått här och var i lägenheten. Ska nu bara komma på var jag i lägenheten ska kunna städa bort två bokhyllor, fyra stolar, ett köksbord, två sängbord och två lådor kökssaker.

En tanke har börjat gro i mitt inre, det rör sig om en bunt papper. Men inget är klart och därför håller jag det hemligt...
Jag ska bara känna efter hur febern ligger till

No comments: