Sunday, July 1, 2007

nu fattar jag ingenting.

Så när jag kom hem från Paris tyckte jag att jag uthärdat nog länge och beställde andra säsongn av gilmore girls på dvd från ett annat ställe som utlovade snabb leverans. Och nog gick det snabbt. Snabbt, men fel. Så av ren trots har jag nu suttit i helgen och sett säsong 3 istället. JAg iddes inte skicka tillbaka den utan satt mig och beställde andra säsongen igen. JAg vet att det är nog så vidlyftigt men jag var in no mood for discussion. Det är ju bara det att min tanke från början var nu skulle jag äntligen se serien som tänkt istället för det ändlösa reprishoppandet. Men jag börjar tro att det är att föredra istället för att skippa en hel säsong i ett nafs. Nu vet jag en massa saker som gör att jag kommer vara en hopplös cyniker när den andra säsongen ändå kommer.



Säsong 3....bara så ni vet.


Rory, det är ingen ide att våndas över hur du ska få dean att förstå hur mycket du gillar honom, du kommer ändå vara otrogen i slutändan.

No comments: