Tuesday, July 3, 2007

ursäkta.

jag ber om ursäkt för det faktum att jag sade att jag skulle höra av mig till mina vänner igår. När jag väl kom hem från jobbet var det i egenskap av grottmänniska och det jag klarade av var enstaviga grymtningar. Jag låg framför tvn och såg de sista avsnitten på säsong 3 av gilmore girls, drack lite baileys och tyckte synd om mig själv. Och någon hejd på omvärldskontakten i sådana fall är av största vikt.

Luddet, jag har lånat din bok och den finns hemma hos mig.
Blyger, jag ber om ursäkt för my grumpy old mood i måndags, du ska göra som du VILL.

I alla fall är det tisdag idag och jag tänker värja mig mot alla attacker med hjälp av min nyinköpta temugg. Stor nog att knocka medvetslös.

1 comment:

Anonymous said...

Haha! Tror du inte jag tål mer än så va?! ;-P