Sunday, August 26, 2007

projekt, jag behöver projekt.

Jag behöver ett projekt. Min andra dag som arbetslös, eller börjar man räkna första vardagen efter? I alla fall, här börjar höstterminen imorgon, och min "ledighet". Jag funderar på att riva ut böckerna i bokhyllan och sortera oläst och läst, men är rädd att det kan resultera i depression. Imorgon ska jag försöka att inte hänfalla åt total anarki, jag planerar en viss uppshapning. Men det får vi väl se, att besöka arbetsförmedlingen är väl inte känt som det mest uppiggande.

3 comments:

Anonymous said...

1: Gör det arbete som ligger och väntar på mig sedan i våras.

2: sök jobb på min ort.

3: flytta till min ort, ev till en för oss gemensam bostad.

Anonymous said...

Håller med föregående talare. Vill dock bara förtydliga en sak;
U P P S A T S

Aidaho said...

Blyger för tusan, det där är ju TRE projekt. Och fyra blir det med luddets. Vad kräver ni av mig??