Tuesday, September 25, 2007

hugatjacka

Sådå.
Jag gick och köpte nya skor på gåochlöpkliniken. Nu ska det bli andra bullar, höör ni det era eccohilviten. Förklarade för expediten att jag var gråtfärdig på mina nuvarande som givit mig skavsår och seriösa muskelproblem i 6 månader. Hörde mig själv där i butiken och skämdes lite över att jag envisats på så länge. Sen så frågade jag efter skor som jag skulle kunna ha en tid framöver, som skulle klara vädret. Förstod senare att jag indirekt bad henne att garantera att snön inte skulle komma imorgon. Stackars henne.

I allafall är nu de nya skorna invigda och nu funderar jag på ett ordentligt eccobål ute på parkeringen. Möjligtvis ska det även ingå indiandans utförd av moi. I de gamla skorna. I elden, bara för att läramig själv att inte vara så förbannat envis jämt och ständigt.

No comments: