Tuesday, September 4, 2007

note to myself

9.00 står fortfarande i duschen
9.30 rejsar genom ICA med kundvagn, prejar en och annan med rullator.
9.45 springer hem med två fulla kassar
10.30 Väntar på AF..basinfo..
10.45 Väntar fortfarande
10.52 tjugo minuter sen och inte en ursäkt, drar info på tjugo minuter. AF står för flera tjänster, primärt att vi ska söka arbete. Aktivt och självständigt. Vad är det för tjänst från deras sida?
12.00 Note to myself..kolla på rätt dag i träningsschemat i framtiden.
12.30 Brorsans katt tar sats från andra sidan rummet och flyger upp för mitt ben när jag dyker upp. Den andra lurpassar tills jag satt mig i soffan och ställer sig nos mot näsa. HÄR är jag!
14.00 Skivhörnan. Nina Ramsby sjunger jazz på svenska. JAg ska plugga i en vecka, behöver stimulans.
15.00 Tittar lite på opackad väska, hur gjorde man nu igen?
15.15 Plockat i 6 böcker i väskan. Det är det enda. Och då ska jag skriva uppsats också.
15.46 Borde inte blogga ska bara kolla lite...

No comments: