Thursday, January 25, 2007

Lista

1. Vilken svordom använder du mest?
Jag vill säga skit, men jag anar att tränger det på ordentligt är det något värre..
2. Äger du en iPod?
Nej, men en mp3. Som är lika bra.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.00 . Tar sedan ca tio min att finna klockan i mörkret.
4. Hur många resväskor äger du?
Räknas bag...i så fall en trasig.
5. Använder du flip-floppar?
Flopp är det som brukar återkomma. Flip nja.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Alltid. Kan se mig själv i spegeln om jag har sådana behov.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Roxanne med Steve Martin. Inte så ny film, från tiden när Steve skulle kunna vara tänkbar i
romantiska komedier.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Önska? Kompis
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Böcker antar jag
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Det kan jag påstå utan att ljuga.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Medicinen slå näven i bordet så de andra går och lägger sig.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Kasey Chambers
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Men hjälp. Skojar du med mig?
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fallVAD?
Min kompis har äntligen ett nytt span. Bra och kul.
16. När var senast någon stötte på dig?
hahahahahahahahahahahahahahahahahaa. Räknas fullgubben vid busshållplatsen?
17. Vad åt du till middag senast?
Kycklingpanna. Alltså en panna med kyckling i. Ingen sjuk diet på gång.
18 Använder du huvtröjor?
Har ibland min bikbokhuva.
19. Kan du vissla?
Ja, om jag sitter i andra tankar och fantiserar har jag som ovana att börja vissla.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma..hon försöker träna mitt ICAminne som minsann är katastrofalt.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Allt, allt som går fort!!!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Är så pass egocentrisk att jag tror det. Tyvärr tror jag aldrig att det sker till min fördel.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
063
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Tittar fortfarande om det är av intresse.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
I kvadratmeter? Ingen aning
26. Hur många syskon har du?
Tre.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Tenderar att vara väldigt skrävlig tills det slår runt och jag blir tokblyg. Kan inte förklara.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Grisen i säcken...är det en film?
29. Äger du några popband t-shirts?
Hade LOKs för några år sedan.
30. När flög du senast?
När jag flög hem från Florens
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra.
32. Läser du för skojs skull?
Nej...för att kunna leva.
33. Pratar du några andra språk?
Utan några krav? Engelska och italienska
34. Diskar du din egen disk?
Ibland undrar jag om grannen smygit dit sin disk för det är omöjligt att vi smutsar ner så
mycket på bara några timmar.
35. Har du gråtit offentligt?
Pliiiissss
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Försöker var ett bra ord.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag skulle vilja ha fler.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det räcker om han bjuder ut mig.
40. Kan du kasta macka?
Ja, de brukar fara utan att det är meningen, på golvet det vill säga eller på mig.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
Gratistidningen. Gärna Loka och någon choklad.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Hade en ordentlig mysfarbror i Idéhistoria.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
det slog om på en dag och blev nollgradigt, glatt besked det är faktiskt ljusare.
46. Har du en blogg?
JA?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Jag minns inte
48. Gillar du att flyga?
Nja. Lite osäkert känns det.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
50. När sov du senast på golvet?
Sov hos någon.
51. Vilken är din favorit drink?
Whiskey
52. Gillar du din boende-situation?
haha. Går väl.
53. Vilken är din mammas hemstad?
samma som min.
54. Din pappas hemstad?
Söderhamn
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6 timmar.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade nej? Lite stressande för jag har inte koll på läget.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, extremt väluppfostrad.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Äpple
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej kanske inte just kalorier. Det handlar snarare om samvete.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, även om jag ibland skriver mina egna regler.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nej
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kan bli ordentligt sur på närmsta familjen för minsta lilla.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror det är en blandning.
65. Vad var det senaste du åt?
cashewnötter
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
motsatt kön om de är äldre än mig.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
skulle först heta jenny
68. Gillar du senap?
men blääää.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Varför ska det här alltid hända mig?
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej. Aldrig.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ally Mcbeal
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Adlibris? Nyss. Idag. eBay, aldrig.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja till höger och vänster.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej
72. Äger du en digitalkamera?
Ja
73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Anja Pärson. Blev stoppad på stan av en karl som ville ha autograf och undrade varför jag inte
var och tränade.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja, beror på.
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Beror på humöret.
76. Tycker du att du är attraktiv?
Nej.nej.nej.
77. Vad är du allergisk mot?
Pollen.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Olof?


Tarmluddet - Du är utmanad!

No comments: