Tuesday, January 16, 2007

Tankar på en tisdag

...varför är mamma uppe och plockar ur diskstället kl 05.15 när hon har sovmorgon, för att det bara slutar med att jag irriterar henne med mitt usla morgonhumör?
...kan det bli mer deprimerande än att stå och vänta vid busshållplatsen i underkylt regn och kompakt mörker?
...blir tisdagar dåliga för att jag har den inställningen eller blir mitt humör dåligt på grund av dagens motgångar?
...hur får man fram datum i excelfiler?
...hur ska jag någonsin kunna räkna ihop de siffror som chefen efterfrågade på avdelningsmötet?
...vart har jag glömt min mössa?
...när kommer mitt paket från adlibris?
...hur kan min mage se ut att vara gravid? Har den ett eget partyliv som jag har totalt missat?
...hur länge ska jag fortsätta så här?
...kommer ugly betty och henry bli ett par?

No comments: