Monday, January 22, 2007

Missnöjd

Jag har nu 75 matlådor i kyl och frys. Känns det som. Inte en enda vill jag äta imorgon. för de är blä.. Är så otroligt missnöjd med maten hemma på sista tiden. Tänk om man kunde få ringa och klaga någonstans. Eller att någon vänlig själ stoppade en när man handlar på Ica och säger: det blir nog inte så gott, har du verkligen tänkt igenom detta.
När det gäller matlagning så är det faktiskt tillåtet med lite framfusighet.

Dessutom är min diet helt åt skogen och ihelgen ska jag till umeå och då vill jag inte se ut så här.

Och till sist så var jag och tränade Body Jam som det så vackert heter. Dansinspirerat pass. Såg mest ut som jag plockat fram mig själv ur frysen. Att jag var så totalt ovig. Stirrade på mig själv i de miljoner speglar som är överallt på gymställen, gapade av ren förvåning.
Men tänker man efter...jag skulle nog bli mer förvånad om jag verkligen varit så vig som ledaren. Överviktig, tråkig, glåmig som plötsligt slår omgivningen med häpnad när hon slår knut på sig själv i en smakfull piruett...

No comments: