Monday, October 29, 2007

Inlägg nr 300. Dags för de stora tankarna.

Ni kanske undrar hur jag i föregående inlägg kunde påstå att de skäggväxta karlarna har funnits sedan jordens början? Weelll, jag har en ganska klar bild av hur Adam såg ut. Och inte var det någon blåögd, ljushårig mespropp. Needå.

Annars förundras jag mest över Aftonbladets breakande nyhet..."Mina gamla vänner fanns på Facebook"...eeeh, nyhetsvärdet var? Luddet sade mycket förnuftigt att det hade varit mer trovärdigt om det stod "Jag fick ångest - mitt förflutna hann upp mig på facebook". Det är tur man är omgiven av kloka och förnuftiga vänner. Som ser till att man får sig ett skratt varje dag.

Nu ska jag dricka lite Proviva kiwi och banan och sedan ska jag börja göra en gryta med rostbiff, pepparrot och kapris. Efter en helg i filens tecken och smått snurrig av matnöd ska vi nu reparera skadan. Sen ska jag flyga över golvet i body combat, förhoppningsvis ska skadan bli smärre denna vecka. Ute skiner solen några få timmar och då passar datorn utmärkt. Har man ingen överlevnadsinstinkt överhuvudtaget?

1 comment:

Anonymous said...

haha, din blogg förgyller min dag. jag hävdar fortfarande att du ska publicera dina blogginlägg. och det hävdar jag fortfarande med samma bestämdhet. du är underhållande!! =) hoppas ringen höll för body combaten ;)