Tuesday, February 10, 2009

det är nu ilandspaniken sätter i.

Kom innanför dörren och skulle ta av mig ytterkläderna. Först all elektroniskt material. Från vänstra jackficka hänger ipodsladdar, telefonsladdar och reflex. Ipoden har jag fortfarande inte fattat mig på så i öronen skrålar musiken alldeles obarmhärtigt högt och hur mycket jag snurrar på den där grunkan händer inte nåt av följande - det varken sänks eller slutar. Reflexen har lyckats snirkla sig runt precis allting, lyfter jag på reflexen ser den ut som en tvinnad julgran i tingeltangel och oljud. Jag vet faktiskt inte var jag ska börja snurra: på mig själv eller på reflexen.

Då ringer mobilen.

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

..och när man ska ut och resa består halva väskan av laddare...

Aidaho said...

som ser ut som råttbo när man sen ska nysta upp härvan. Fantastiskt att de kan dras till varandra där de ligger i väskan..