Saturday, February 7, 2009

Det där doket måste vara behändigt i dessa regntider.

Trodde först att det var nåt på glasögonen, sen började jag tro att det var fel på tvn, sen insåg jag att petra mede var verkligen klädd till nunna.

Hon måste baskemig spela i en högre division än en annan, här har man snällt betalt de årliga medlemsbetalningar till ärkesingelklubben, utan några som helst förmåner, och så sopar hon golvet med klubbens medlemsdräkt. Tyvärr har vi bara ett exemplar av den så det är bäst att Petra är försiktig.

Baskemig är ett bra ord. Baskemig att Petra är bra nog snyggare än Luuk. Och har man sett Petra som den skogstokige plastikkirurgen i "Hjälp" vet man att kvinnan är ett humorunikum.

Märk väl att jag inte ens ids hitta på nåt att säga om de däringa låtarna som framfördes. Jag röstar på nunnedräkten.

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Jag tyckte Petra var strålande och lägger min röst på henne med!

Aidaho said...

go Petra!