Friday, October 23, 2009

en liten bloggrunda, inför pubrundan.

här får ni några tips.

Aenigma - en jämtlandstös i stockholmsexil. Fina bilder och bra text.
Denna Dagen ett liv - Jag föll handlöst för Lisas gardiner, det var där förälskelsen började.
Knivlisa - en annan jämtlandstös som jobbar på mina gränser för hur mycket jag kan skratta åt endast ett inlägg.
Miss upsey Daisy - jag tänker inte berätta hur många gånger jag kollar denna blogg per dag. Då riskerar jag att ses som stalker. En fantastiskt rolig böna som kan konsten att formulera knivskarpt i ett kortare inlägg.
Onekligen en gammal favorit som skrämde skiten ur mig genom att lägga av. För att sedan komma tillbaka, ett av de berömda "Här kommer skatteåterbäringen"-moment.

1 comment:

Miss Upsey Daisy said...

Sådana snälla ord. Ett perfekt sätt att avsluta denna fredag .. bara åtta minuter kvar innan lördag.