Tuesday, April 13, 2010

men björkbyn blommar i maj, får vi hoppas.

under den kommande månaden kommer följande ske i min vänskapskrets:

M1: London
A&D: Rom
M2: Side
M3&M: Mallorca
K&D: Uppsala (utbildning för New York)
M4: Överraskningsresa från pojkvännen hemligt resmål

De har upprepade gånger bett mig om tips vad de ska hitta på, handla, äta och besöka. Jag kommer bli som den där författaren som skrev sina reseskildringar från sitt sovrum, eftersom han inte kunde lämna sängen. Jag minns bara inte om han var sjuk, fattig, lat eller bara smart? Har ni också hört talas om denne man? Eller är det bara en sägen?

1 comment:

Bokomaten.. said...

Jag kommer inte på vem det är du tänker på, men förstår dina vänner. Du har varit ovärderlig med tips var enda gång jag farit iväg det senaste året. Tycker du förtjänar lite semester själv, jag.