Saturday, April 17, 2010

ibland så tycker man att den svenska televisionen kunde snappa upp nyheter lite snabbare..särskilt sånt som jag har hittat och gillat. För gudarna ska veta, har jag hittat det...ja då har nog hela världen hunnit före så någon större nyhet kan det ju inte vara.

Roald dahl's barnbarn är inte bara modell och författare. hon är även tvkock. Varför kan inte svt köpa in hennes serie då? Jag läser på bloggar att hon dras illa med Nigella-oket. Men vad gör det? Leila gör ju detsamma och vi älskar ju henne ändå.

Jag gillar Sophie Dahls kokbok och nu vill jag faktiskt kunna kolla in Miss Dahl's delight på tvn. tills dess får det väl bli youtube.

En annan som gillar boken också.
en annan som också vill se Sophie på svt.

Sophie, som hon inte kommer synas i matprogrammet. Även om plura försökte starta någon slags trend med sin bara överkropp.

3 comments:

Bokomaten.. said...

SHHHHH.....RÅKADE SE LITE PÅ TV NÄR VI VAR I LONDON....BLEV OCKSÅ VÄLDIGT SUGEN....:)

Aidaho said...

hann ni titta på tv också :D

Bokomaten.. said...

jomen visst, fanns itne mycket annat vi orkade göra när vi kom hem till hotellet på kvällen.:)