Wednesday, February 10, 2010

det skulle jag aldrig erkänna.

Jag gillar att läsa årshoroskop. Just i den stund jag läser det så låter det kommande året alltid så spännande. När jag sen slår ihop tidningen så har jag redan glömt innehållet och vad man skulle tänka på.

Men ärligt talat, den här början på mitt årshoroskop..det skrämmer skiten ur mig..
"En gång per decennium förmörkas både solen och månen i ditt tecken. En gång vart tjugonionde år hjälper Saturnus dig att börja om på nytt. En gång i ditt liv kommer Uranus att korsa den vinkel i ditt tecken som styr framgång. En av dessa händelser är tillräcklig för att förändra ditt liv från grunden och 2010 infaller alla tre inom några veckor runt din födelsedag."
Fint, jag ställer in födelsedagen. Så nu vet ni, tre veckor kring födelsedagen - då jag fyller 29 påpassligt nog- så kommer jag sitta i stenhälle utanför helags och ignorera omvärlden.

sen fortsätter det
"Kanske är det din loja bekvämlighet som har gjort dig till ett lätt byte? Vad det än beror på kommer du att ägna 2010 åt att slå tillbaka och visa vem det är som bestämmer. Mars, planeten som associeras med kraft och eld, brukar normalt tillbringa två månader i varje tecken. Men redan i januari har den varit i ditt tecken längre än så – och stannar kvar till början av juni. Det blir närmare åtta månader av kamp och ilska innan du kan börja koncentrera dig på att behålla din position och fokusera all energi på det som verkligen betyder något."
Kul jul. Schysst att sparka på en som ligger, liksom. Och vad då loj bekvämlighet?

Tur jag snart har glömt detta horoskop. Och att jag inte tror på horoskop för den delen..

No comments: