Saturday, December 1, 2007

Freakin kid you not.

01.50. Det är vad klockan är, precis som kattskruttarna kan klockan har de nu gått över till vilt tillstånd. Hallmattan slirade mot väggen nyss. Och jag är så trött att huvudet snurrar. Och jag har hört talas om en ny dator med alkohollås för blogg och facebook. Gotta have. Även om det enda jag nu har överkonsumerat är glögg och pepparkakor. Och jag har nu gått över till nästa nivå vad gäller uppsatsskiten. DEt är dator i knät, mobil ljudlös och omskrivning bokstav för bokstav. Vad min skalle sade åt mig när jag för femhundrade gången öppnade ett tomt dokument och började "kapitel 1 Syfte, metod, frågeställningar" - ja, det tänker jag inte återge. Nu ska jag försöka tvinga mig själv sova. Förhoppningsvis förstår skruttarna vinken.

Imorgon släpper man iaf nyaste mackmyra whisky. Och jag funderar på att skita i det. Jag känner inte för att köa till systemet imorgon bitti. Eller någon annan dag. Rotar jag lite i skåpen kan jag kanske finna lite mer glögg och förhoppningsvis brors sambo jobbjulklapp från förra året - den största pralinask jag någonsin sett. Papper, papper. Eller var det peppar peppar.

1 comment:

Anonymous said...

ojoj! Har du ont i knoppen idag?