Monday, December 3, 2007

DE testar dig genom att sjunga fel texter och se om du ryser av felen.

Jag hoppas, vid tanten, att musikpolisen inte är ute idag. Här sitter jag och rockar Bruce freakin' Springsteen. Hans folkmusikskiva. Jag är helt enkelt doomd. De är lätt att ta miste på för pejlingsapparaten, men de är värre än radiotjänst. Det är inte sniglar på ögonen, det är musiktimme hos tondöva 3:e klassare.

Förhoppningsvis har mitt konstiga behov tillfredsställts inom en halvtimme, innan folket återvänder. Har nu packat väskan och blir en lägenhet och två monster mindre om bara en stund. Det är då inte rättvist. Vill ju vara kvar.

Har införskaffat helgklänningen. Ska köpa uppblåsbarbarbara för att själv kunna sunka i mysbyxor både jul och nyår. Klänningen blir nog bäst på en docka och inte på mig.

No comments: