Friday, December 28, 2007

Sweets for my sweet. sugar for my honey.

Tillbaka i civilisationen!! Prisa Gudarna, här kommer skatteåterbäringen. Själv sitter jag och kramar min lilla dumburk. 104 nya mail i maillådan och en hel drös blogginlägg att läsa ikapp. Bättre än julafton? Har iaf förätit mig på julgodiset och sitter nu med en citron i handen som jag äter som ett äpple. Kittlar dödskönt i kistan. Ännu en jul till räkningen när jag propsat på att man SKA och MÅSTE se KarlBertil vilket resulteras i ett slitande i julklappspapper på kvarten mellan julkalendern och KarlBertil. Sen ser man högst toppluvan på hans lilla rödlätta hjässa, skymd av skräphögen och överröstad av familjekramarna. Har ätit julbord för kung och fosterland och har nu svåra problem med att komma på nya spännande lösningar av matrester som ingen ids äta. Kalvsylteomelett med smält aladdinasksås till, någon?

Har ni överlevt, mina vänner?

No comments: