Saturday, December 1, 2007

Inte vad jag vet.

Här pågår en mobilcirkus. Vi ringer om varandra och ingen behagar svara. Har haft en underbar natt med kattformel 1, uppsatsskrivande och en rejäl fest i trapphuset. Så jag kan väl erkänna att jag sov till långt efter snoozen givit upp. Funderar på att lämna en lapp på grannens dörr. DEt är en fd kollega som bor där och jag tror inte kollegan mår så bra idag. Mer än rätt åt personen. Men själv mår jag bra förutom sömnbristen, eftersom icaglöggen inte ger nämnvärda problem förutom att kombinationen med pepparkakor kan bli festlig om man äter för mycket. Funderar på att faktiskt masa mig iväg till systemet. Som stänger om 60 minuter. jag skulle vilja köpa mer glögg. Och har hittat en massa förslag bland mina bloggvänner. Och kanske någon flaska rödtjut eftersom min mor tuta och hennes tott firade 5 år igår. Jag vill också fira. Kan ju fira uppsatsskrott. Som aldrig tar slut. Undrar om jag kommer vara själv på stan? Eller på systemet?

No comments: