Tuesday, January 26, 2010

jag är beroende av många saker men främst gemenskap och te.
jag gillar människor som är lugna, finurliga, smarta, belästa, roliga, snälla och omtänksamma.
jag äter det mesta, men just nu blodapelsiner och kiwi.
jag säger ja till kaffe, middag och vänner.
jag ger mig sällan in i heta diskussioner eller konflikter.
jag är duktig på att förhala saker.
jag stör mig på elaka människor som gärna trampar på andra för att bli sedda.
jag läser varje dag och gärna.
jag är vackrast när jag är trygg.
jag skrattar till mycket och åt mycket.
jag är en typisk kulturtant.
jag har aldrig varit nog modig.
jag är lycklig när jag tänker efter.
jag trivs inte när jag känner mig otrygg.
jag är dålig på att säga ifrån.
jag är rädd för att jag aldrig kommer bli modig nog.
jag älskar att dricka te när det regnar ute. kattmys och underbara människor.
jag uppskattar vänliga gester som kommer oväntat.
jag tror på det ska ordna sig.

No comments: