Wednesday, January 6, 2010

min far är en fin pappa. Han funderar en hel del. Till frukost för någon dag sedan så spände han ögonen i mig och sade att vi borde prata. Han var som bekymrad över att jag inte drömde. Han ville veta vad jag ville och vad jag drömde om.

Tyvärr för min far så går jag på en medicin nu som ger mig PMS 12 dagar i månaden och jag hade inte tid för sånt drömmeritjafs.


Sanningen var att jag inte kunde svara på hans fråga och det gjorde mig rädd.
Vet du vad du vill? Om jag skulle väcka dig i natt skulle du kunna räkna upp tre längtor?

2 comments:

Bokomaten.. said...

Önskar att min pappa hade varit sådan... Skulle aldrig ha kunnat säga vad jag drömmer om eller så, def inte mitt i natten eller på morgonen, innan kaffet.. Önskar att jag kunde det dock..

Miss Upsey Daisy said...

Min pappa skulle aldrig fråga.. han är för praktiskt och realistisk av sig.... Men det är fint :)