Saturday, January 16, 2010



Grattis Björkbyn!!
Ni har idag förärats med en kvinna golvad i mensvärk och PMS. För ert eget bästa ge kvinnan som ligger på entregolvet på ICA och tjuter en stor chokladkaka. Håll er sedan undan!

jag trodde ett botemedel skulle vara att krypa ner i soffan med något varmt och bara läsa bort eländet. Det blir bara lite annorlunda med dessa humörsvängningar och det är kanske inte riktigt rättvist mot den stackars boken. Så där sitter jag i soffan med de största kläderna jag har på mig och en stor filt knuten runt magen, lite som piratJenny. Och pratar högt med boken
"men åååh, vaadå dementorer och ondskefulla lärare, Harry Potter? Buhuu!! Har du någonsing haft mensvärk, pöjk?? sluta klaga"

empati är inte min starka sida just nu.

2 comments:

Lisa said...

Hej, tråkigt att du inte mår bra... och till råga på allt har jag postat ett väääääldigt långt svar angående din kamera-fråga. Du kan klicka in och läsa när du har lust, tillsvidare:

Häng in där, eller vad det nu heter på svenska, håll ut! Sen slipper du ju ha mensvärk i typ så där tre veckor...

Kramar, Lisa

Miss Upsey Daisy said...

Och män snackar om förkylning?