Tuesday, January 19, 2010

jag gör så mycket nuförtiden. Främst läser och sover ska jag nog säga. Men jag läser så mycket bra. På sängbordet finns Sarah Waters "little stranger", Johan Hakelius "döda vita män" och tredje delen av Harry Potter. På soffbordet ligger virkboken, Åke Holmbergs Ture Sventon, Tomas Sjöndin "ett brustet Halleluja" och första delen i Fogelströms Stadenserie. På köksbordet ligger flera kokböcker: Anna Bergenströms nya dessertbok, Fernando di Luca "O liv!", Frederik Zäll "Lyxlagat hemma" och Emma Hambergs "husmorsorna". På stolen i hallen ligger boken om Peter LeMarcs sånger, Johan Theorin "nattfåk" och Emma Pihl "se Mig!". I handväskan ligger Kat diCamillos Edward Tulanes och trängs med jane Austen och Catherine o'flynn. I garderoben ligger resten av de bibbloböcker som jag absolut vill läsa så fort någon av de ovanstående tar slut.

No comments: