Thursday, May 17, 2007

Aj.

Skulle bara ta en promenad och sen fixa lite käk och sen plugga.
Var dum nog att dra på mig mna splitternya skor och bege mig ut. Jag hann nog någon kilometer för att sedan vilja bita av mina egna fötter och krypa hem igen. Har nu två fula skavsårsblåsor på vardera häl. När jag sedan skulle skära min fina aubergine till pastasåsen höll jag på att skära av tumtoppen. Somnade på eftermiddagen på soffan med två fötter stickandes ut över soffkanten och en tumme uppspretande från filtröran. Tycker grymt synd om mig själv men kan tyvärr inte ta mig till statoil och inköpa choklad.

Ska nu se Saras kök. Utan några vassa kanter i närheten. Så jag överlever.

1 comment:

Anonymous said...

stackare...hoppas du har hämtat dig från gårdagens trumatiska upplevelser nu. *kram o plåstrar om*