Tuesday, May 22, 2007

Vad var det jag sa????

Så vi hade snabb insamling till en arbetskollega födelsedagspresent.

- Så bra att ni har fixat present!! Vad har ni fixat för nåt?
- vi har köpt en whiskeyflaska!
- Men vad bra...
- ja, vi lyckades få tag i en mackmyra.

.......

om jag vet var gubben bor och jag egentligen inte är så tjenis med honom kan han väl aldrig misstänka mig???? Jag menar om någon skulle få för sig att låna en flaska vid nattliga hembesök. Sen om man inte vill väcka gamla gubbar vid besök, de brukar ju behöva sömn.
det som gör ont är att jag nog gillar honom ändå, så jag nästan kan unna honom den.

1 comment:

Anonymous said...

DU o whiskey....hahaha...att ni inte köpte en pava rödtjut och en påse broccoli/ärtor också så hade det varit äktenskapstycker direkt ju! =)