Friday, May 18, 2007

Försumma träningen

Tog nästan 5 minuter av mitt morgonpass att plåstra om händer och fötter. Fruktansvärt irriterad idag. Ur arbetsrocken har plåster stuckit fram till höger och vänster. Och tumskrutten är verkligen andvändbar, som Kära Tage Danielsson så finurligt proklamerade, det märker man när den saknas.

Dessutom insåg jag till sist att ett pass Body Pump var bara att glömma. Nog för jag är envis men tack och lov kan jag faktiskt ge mig ibland, även om det är inget jag skyltar med. Så nu sitter jag här och försöker inbilla mig att jag är fullständigt nöjd med att inte ha avslutat arbetsveckan med att svetta av mig all förtrytelse. Och istället somna på soffan av 1,5 dl rött vin och en tumme pekandes "i värs".

Fötterna blir ett problem imorgon när jag nog får ställa in eventuella promenader. anar att detta kan bli en ordentligt rastlös helg.

No comments: